آن دسته آدم ها !!!

نــا گــفـــته هـا ...

وقتشه که با خدا آشتی کنیم!

    آندستهآدم ها !!!

همه دوست دارن که همیشه باشند. همیشه زندگی کنند. با این که می دونن که نمیمونن ولی بازم میخوان توی همینی که هستن بیشتر باشن ... خیلی عجیبه!

بیشتر این آدم ها یه جورایی به آخرت اعتقاد ندارند!

مطمئناً میدونید کسی که به آخرت امید نداره چه فکر و چه نظری داره. فکر میکنه که وقتی میمیره دیگه تمومه و پایان زندگیشه! به خاطر همین میخواد به اصطلاح خودش توی همین فرصت اندک چند ساله ی زندگی بیشتر باشه! ولی میدونید توی دلش چی میگذره؟ خودتون رو بذارید جای اون! یه نا امیدی ته دلش هست! چرا؟ چون که به خودش میگه :

ای بابا! این همه زندگی می کنیم تهش هم میمیریم، همیـــــــن؟!

این غصه  و دغدغه ی همیشگی این آدمه که به چند صورت بروز میکنه. یه دسته از این آدم ها دست به خودکشی میزنن. چرا که از همین الان به تهش فکر می کنن و یا دنیا براشون تکراری شده یا این که داره بهشون سخت میگذره و تحملشون تموم شده!

دسته ی دیگه سعی میکنن تا میتونن به جسم و نفس شهوانیشون برسن و خودشون رو از این قضیه سیر کنن. چون که هم صبرشون کمه هم انقدر دیدشون سطحی که اون دنیا رو نمیتونن ببینن...

این دسته افراد که خیلی بیشتر مورد بحث هستن ظاهری شاد و با طراوت دارن و به اصطلاح دارن ته لذّت زندگی رو میبرن ولی بازم اون ناامیدی هست... چرا؟ چون بازم اعتقاد دارن که تهش تموم میشه و به اصطلاح: "ایــــن نیـــز بگــذرد"

ولی از اونطرف کسی که به اون دنیا اعتقاد داره این دنیا رو یه گذرگاه میدونه و سعی میکنه تا میتونه اونور پل رو بسازه تا اونجا عشقشو بکنه! چرا که اعتقاد داره کِیف و لذّت اصلی و ماندنی اونجاست !

این دسته آدم ها هیچ وقت ناامید نیستن و دربرابر با مشکلات زندگی هم خیلی بهتر عمل میکنند...

غیر اینه؟؟! نظرتون درباره ی این نوشته چیه؟!؟؟!



نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت19:22---28 آبان 1391
حرفی ندارم......

فقط میگم جالب نوشتی.....

خوشم میاد از اینکه انقدر از فکرت استفاده میکنی.....

آفرین خسته نباشی.......
پاسخ: ممنونم .. همه میتونن از فکرشون استفاده کنن ! من کار شاقّی نکردم !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در  جمعه 19 آبان 1391برچسب:ناگفته ها,چند نگفته,آخرت,آیا آخرت وجود دارد,علیرضا,,ساعت 10:52 بعد از ظهر  توسط علیـــرضا